Reklamacje

 

Składanie reklamacji

W sklepie WOOBRAND oferujemy tylko produkty wysokiej jakości. Jeśli jednak  stwierdzisz, że kupiony przez Ciebie produkt posiada wady, możesz go zareklamować. Chcemy, żeby życie była jak najprostsze, dlatego nie musisz wypełniać żadnych formularzy. Wystarczy że wyślesz nam wiadomość na adres kontakt@woobrand.pl, w której podasz numer zamówienia i jak najdokładniej opiszesz problem. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni. Przy uznaniu reklamacji damy ci znać w sprawie odebrania towaru, a następnie naprawimy go, dostarczymy nowy lub zwrócimy pieniądze.

Uszkodzenia w wyniku transportu

Uszkodzenia dokonane w trakcie transportu zgłoś nam mailowo lub telefonicznie na nr +48 664 020 028 (dni robocze w godz. 8.00-18.00).

Udanych zakupów!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (przesyłka kurierska) już od 499,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl